Emily. 21. City based, suburb raised. Photography major at UArts. I like rainy days and blankets but also love sunshine and summertime. Do you see my dilemma?

 

ugh I’m so in love with this version of Heart’s On Fire by Passenger. Ed’s voice compliments Mike’s so much and the two guitars make it so much better. I like the original as well, but the harmonies are just so great, as well as Ed’s smoother voice to Mike’s rugged voice. 

I just love this song so much and uuuggghhhhhh

So I had a dream last night that I met Ed Sheeran. It was nice until it turned into one of those dreams where everything blacks out, as though I can’t keep my eyes open.

But I met Ed and we took a picture together and it was pretty sweet. 

teach my skin those new tricks

warm me up with your lips

heart to heart

melt me down

it’s too cold in this town

close your eyes, lean on me

face to mouth, lips to cheek

feeling numb in my feet

you’re the one to help me get to sleep

Played 269 times

sweetlydispositioned:

I’ve fallen for your eyes
but they don’t know me yet.

Kiss me like you wanna be loved.

Settle down with me

and I’ll be your safety, you’ll be my lady

I thought this video was kind of odd at first and though it was going to be a play on Black Swan or something, but it actually turned out to be quite beautiful. The cinematography and directing is just gorgeous. Probably Ed’s best video thus far. 

And we’ve got love in us
So if the drink kill us
We’re gonna dance all night to the floor fillers
If we talk outside I say I hate wasps too
I don’t really dance, so I’ll just watch you
Are you taking me back tonight?
Tell me if that’s alright
I don’t wanna be here
I’m not the sofa type
Tell me if you have a toothbrush you don’t mind sharing
She said I wanna take off what you’re wearing
I don’t wanna go alone
I don’t wanna go alone

OH my goodness I saw Ed Sheeran tonight and it was incredible.

I didn’t cry, which I was surprised about because I thought for sure I would cry at some point. I did have a major crazy fan girl moment when I saw him about to go up on stage, so there’s that.

But for real, his set was amazing and he did a song with Selah Sue and Passenger that was absolutely gorgeous and all of their voices went so well together and uuuggghhh

And some girl had an asthma attach so that was scary. I really honestly thought she died or something, but they got her out of the pit and she’s going to be fine. It happened right in the middle of Ed’s Kiss Me intro. He was so worried and it was really sweet. A bunch of crazy girls tried to go and get pictures with him when he went offstage to go see if she was alright but it was so rude. Like, some girl just passed out, and all you can think is “OMG I CAN GET A PICTURE WITH ED NOW!11!!!111!”. 

ANYWAY that’s not the point. THE POINT IS THAT I SAW ED SHEERAN LIVE IN CONCERT AND I CAN’T GET OVER IT AND OMG IT WAS SO GOOD AND HE’S FLAWLESS

He did parting glass partially without a mic and was perfect. His voice is just so nice and uuunnfffff

But just omg. omgomgomg. I saw Ed Sheeran and it was so lovely.

so just so everyone knows I’M SEEING ED SHEERAN IN T-2 HOURS.

I’M SO EXCITED AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

your heart’s against my chest, your lips pressed to my neck
I’m falling for your eyes, but they don’t know me yet
and with this feeling I’ll forget
I’m in love now

your heart’s against my chest, your lips pressed to my neck

I’m falling for your eyes, but they don’t know me yet

and with this feeling I’ll forget

I’m in love now


(Source: adriannaxoxomeow)

ed-sheeran-lover3:

scarredlikeasunburn:

playinglegoswithed:

Ed Sheeran performing Firefly live totally acoustic. “We good or are we doing shit?” 

How adorable is he here?

hot and sweaty

(Source: )